Friday, September 18, 2009

Salam Aidil Fitri





Assalamualaikum, kepada semua kaum muslimin dan muslimat di mana jua anda berada, yang lama dikenali atau baru sahaja berkenalan, khususnya, jiran dan teman-teman di sekitar Bandar Puncak Alam, Saujana Utama, Desa Subang Permai, TTDI, Jaya, Shah Alam, di Kg. Bukit Hijau, dan kampung di sekitarnya.

Begitu juga kepada kaum kerabat, sanak saudara yang jauh dan dekat, terutama di Kg. Bukit Hijau dan Sg. Nerek, Chenor, Mentakab.

Tidak dilupakan teman-teman pelajar di seluruh UK terutama di Manchester, dan di University of Hull, terutama Presiden kelab dan barisan AJK Melayu Hull, teruskan perjuangan anda dan sentiasa bersemangat menghadapi apa jua ujian dan rintangan yang mendatang.

Tidak dilupakan juga kepada rakan-rakan sekolah dan universiti yang masih ingat bersekolah di Sekolah Sultan Abdul Aziz, Kuala Selangor (1974-1979), Sek. Agama Men. Tinggi Hisamuddin, Klang (1980-1981), dan di UKM (1982-1986), Kolej Dar al-Hikmah, Sg. Ramal, Kajang (1995) UM (1998 & 2001-2003).

Kepada para pengunjung blog ini, anda semua teruskan aktiviti anda dan sentiasa menyokong penerusan kelangsungan semua blog dengan komen atau idea yang membina. Eratkan silaturrahim sesama kita.

Kepada keluarga, pengunjung, sahabat, rakan blogger, teman sepejabat di Kuala Lumpur dan di seluruh negara, kiriman melalui blog sebagai pengganti diri. Dengan ingatan tulus ikhlas, Eid Mubarak, Maaf Zahir dan Batin. Ngaturraken sedhoyo lepatan kulo same dingapuro ngeh. Semoga kita dapat bertemu di Ramadan tahun hadapan. Sesiapa yang ingin menghubungiku, bolehlah 'dial my number' 013 2087361.

Daripada Razali, Rokimah, Fathul, Nahdia, Nashrul, Hakim dan Hidayat

No comments: