Thursday, February 19, 2009

Graduation Ceremony, Ice Skating Programme for Children & Ucapan Penghargaan Daripada Education Attache


ICE SKATING ACTIVITY AT HULL ICE, ARENA

1. Sekadar ingin merakamkan ucapan penghargaan tahniah kepada teman-teman yang telah berjaya dalam pencapaian akademik. Khusus kepada mereka yang akan menghadiri majlis konvokesyen University of Hull pada 19 dan 20hb Februari 2009. Selamat datang kepada Sdri Roslin Hashim dianugerahkan Distinction in MSc Financial Management. Tahniah diucapkan kepada Tok Penghulu Melayu Hull, sdr. Shafudin yang turut menerima Master in Research. Saya dimaklumkan juga Sheeda dan Ikmal Hisham ( tetapi tidak dapat hadir kerana urusan tugas, pensyarah di UiTM, kampus Jengka, Pahang). Semoga semua ceria hendaknya.
2. We are also very proud that we had successfully organized ice skating activity for our children during school holiday, this week at Hull Ice Arena. Congratulations to the committee member. See the pictures taken on 17 February, 2009 by Arief, the eldest son of Azli. He will become a professional photographer, Insya-Allah. Bolehlah layari link di bawah ini. http://uk.groups.yahoo.com/group/MelayuHull/photos/album/629033498/pic/list
3. Ucapan Penghargaan.
Assalamualaikum wbrth,

Saudara Shafudin,

Terima kasih di atas e-mel yang dikirim serta maklumat yang diberikan. Tahniah diucapkan kepada semua AJK di atas kepercayaan yang diberikan oleh ahli untuk menerajui Kelab Melayu Hull dan setinggi penghargaan dan ucapan terima kasih kepada AJK terdahulu di atas sumbangan dan kerjasama rapat yang diberikan. Sampaikan salam saya kepada barisan AJK baru, AJK terdahulu dan semua ahli. Mohon maklumkan kepada semua bahawa setiap pelajar Malaysia perlu berdaftar dengan JPM. Pendaftaran boleh dilakukan secara on-line via http://www.masduke.net/ Mohon juga dimaklumkan alamat saya kepada ahli.

Akhir kata, salam mesra.

AZIMAH AZIZ
Education Attache Malaysian Student Department,
Office of the High Commissioner for Malaysia,
Office Address :
MALAYSIAN STUDENT DEPARTMENT, Representative Office for Midlands & Scotland,
Suite 6, Parkway Five, Parkway Business Centre, Princess Road ,Manchester M14 7LU
Tel : 0161 232 3017 (Mobile)







No comments: